Książki w podróży



Cześć!

Przez kilka dni będzie cicho na moim blogu, czas na upragniony urlop.
Wrócę w drugiej połowie września z nowymi recenzjami i seansami. Kto wie, może podczas wolnego wpadnie mi kilka pomysłów do głowy.

Jeżeli nie czytaliście wszystkich moich recenzji lub jesteście tutaj po raz pierwszy to najlepszy moment na nadrobienie zaległości ;)


Polecane recenzje:

Piątkowe seanse:
Resztę możecie odkryć sami :)

Postaram się często wrzucać zdjęcia z Toskanii, więc zapraszam na mój profil instagramowy.

Trzymajcie się cieplutko!

3 komentarze:

  1. O mój Boże... Toskania? Jejku, mój numer jeden od kilku lat na liście miejsc do odwiedzenia. Marzenie <3
    Udanego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Sama nie mogę w to uwierzyć <3
      Jakby co, mam miejsce w plecaku ;)

      Usuń
    2. Jak dla mnie - idealnie! Niewielkich rozmiarów jestem, więc na pewno się zmieszczę :D
      Śmigam na insta w takim razie, bo ciągle zapominałam, żeby kliknąć "obserwuj" :))
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń

Copyright © 2014 radandenelia , Blogger